Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    Pondělí         8:00 - 10:00          14:00 - 18:00
    Středa         8:00 - 10:00 14:00 - 18:00
  2. Telefonické podání466 510 570
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu podatelna@starezdanice.cz , elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Staré Ždánice, Staré Ždánice 11, 533 44 Staré Ždánice

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v *Obci, Ulice č.p. v*úředních dnech a hodinách:

Pondělí         8:00 - 10:00          14:00 - 18:00
Středa         8:00 - 10:00 14:00 - 18:00

Telefonické podání: 466 510 570
Poštou na adresu Obecní úřad Staré Ždánice, Staré Ždánice 11, 533 44 Staré Ždánice
Elektronicky na e-mail: podatelna@starezdanice.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: y5ibqr7
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Obecní úřad Staré Ždánice, Staré Ždánice 11, 533 44 Staré Ždánice
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní zastupitelstvo - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní zastupitelstvo není schopno zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka

 Sazba

hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.)

0,00 Kč

fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4)

2,50 Kč

paušál provozních nákladů (materiál, energie)

15,00 Kč

ostatní náklady

dle skutečně
vynaložených nákladů

Formuláře

Vyhledat v textu

21. 7. Vítězslav

Zítra: Magdaléna

Termíny svozů 2018.pdf

Úhrada za odvod splašků 2018.pdf

 Kalendář akcí 2018

Hasičský ples 13.1.2018                                Myslivecký ples 3.2.2018                                  Obecní ples 24.2.2018                                Maškarní ples  16.3.2018                              Velikonoční Jarmark 24.3.2018                               Ukliďme svět -ukliďme Česko 2018 7.4.2018                                                           Staročeské máje 26.5.2018                                Dětský den            2.6.2018             Nohejbalový  turnaj Cirkus Cup 2018               1.9.2018                     Dětské Rybářské závody  15.9.2018                                      

Knihovna           Staré Ždánice, budova Oú  Provozní doba:           Pondělí 15:30 - 16:30 hodin Knihovnice :Helena Pavčová

Výjezdní ordinace Staré Ždánice, budova OÚ

MUDr.Kateřina Nechvátalová

 Každá 2. středa v měsíci

od 11 do 12 hodin pro objednané pacienty

 Telefonické objednávky vždy do úterý před ordinačním dnem : tel. 466 921 089.

NOVĚ

Objednání  také na OÚ 

na tel. č. 466 510 570

p.Iveta Pokorná .

 Akutní stavy ošetří MUDr. Nechvátalová bez objednání.

 

 

 

Návštěvnost stránek

219555
zdanice_footer.png