temptext

Vyhledat v textu

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
30
Mimořádné opatření MINISTERSTVA ZDRAVOTNICTVÍ
USNESENÍ VLÁDY ČESKÉ REPUBLIKY - Nouzový stav
31
Mimořádné opatření MINISTERSTVA ZDRAVOTNICTVÍ
USNESENÍ VLÁDY ČESKÉ REPUBLIKY - Nouzový stav
1
USNESENÍ VLÁDY ČESKÉ REPUBLIKY - Nouzový stav
2
USNESENÍ VLÁDY ČESKÉ REPUBLIKY - Nouzový stav
3
USNESENÍ VLÁDY ČESKÉ REPUBLIKY - Nouzový stav
4
USNESENÍ VLÁDY ČESKÉ REPUBLIKY - Nouzový stav
5
USNESENÍ VLÁDY ČESKÉ REPUBLIKY - Nouzový stav
6
USNESENÍ VLÁDY ČESKÉ REPUBLIKY - Nouzový stav
7
USNESENÍ VLÁDY ČESKÉ REPUBLIKY - Nouzový stav
8
USNESENÍ VLÁDY ČESKÉ REPUBLIKY - Nouzový stav
Změna umístění sběrného boxu na DROBNÝ ELEKTROODPAD
9
USNESENÍ VLÁDY ČESKÉ REPUBLIKY - Nouzový stav
10
USNESENÍ VLÁDY ČESKÉ REPUBLIKY - Nouzový stav
11
INFORMACE PRO OBČANY - dezinfekce Anti-COVID
12
13 14 15
MZČR Harmonogram uvolňování opatření ve školách a školských zařízeních, podnikatelských...
Sbírka zákonů č.59 ze dne 14.4.2020 část 159 až 160 (Kompenzační bonus)
16 17 18 19
20
INFORMACE PRO OBČANY- DEZINFEKCE
21 22 23 24
Vložení nových dokumentu na www. Úřední desku (Sb. + OV.)
25 26
27
Informace občanům – odečet elektroměrů.
28
Informace občanům – odečet elektroměrů.
29
Program zasedání ZO Staré Ždánice na den 29.04.2020
Vložení nových dokumentu na www. Úřední desku (Sb.)
30 1
Autobusové jízdní řády - prázdninový provoz
2
Sběr nebezpečného odpadu a velkoobjemového odpadu
Vložení nových dokumentu na www. Úřední desku (Opatření ve vztahu k prodloužení NS)
3
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    Pondělí         8:00 - 10:00          14:00 - 18:00
    Středa         8:00 - 10:00 14:00 - 18:00
  2. Telefonické podání466 510 570
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu podatelna@starezdanice.cz , elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Staré Ždánice, Staré Ždánice 11, 533 44 Staré Ždánice

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v *Obci, Ulice č.p. v*úředních dnech a hodinách:

Pondělí         8:00 - 10:00          14:00 - 18:00
Středa         8:00 - 10:00 14:00 - 18:00

Telefonické podání: 466 510 570
Poštou na adresu Obecní úřad Staré Ždánice, Staré Ždánice 11, 533 44 Staré Ždánice
Elektronicky na e-mail: podatelna@starezdanice.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: y5ibqr7
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Obecní úřad Staré Ždánice, Staré Ždánice 11, 533 44 Staré Ždánice
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní zastupitelstvo - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní zastupitelstvo není schopno zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka

 Sazba

hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.)

0,00 Kč

fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4)

2,50 Kč

paušál provozních nákladů (materiál, energie)

15,00 Kč

ostatní náklady

dle skutečně
vynaložených nákladů

Formuláře